Friday, September 19, 2008

Sunway Lagoonnn!!

Hai...bertemu kembali kita di laman blog aku yang xseberapa ni..haha..k, kali ni aku nk cite sikit pasal weekend kitorang kat sunway lagoon time awal2 sem aritu..
Mula-mula, kami bercadang nak pegi satu umah..sebab sem ni sem last mojojo@ jay..tp akhirnya yang dapat pegi hanya aku, jay, naza dengan izzah..jiran umah aku..kami bertolak malam jumaat..plan tidur rumah naza..esok pagi baru jalan g sunway..

Time ni pagi2 lagi kitorang dah gerak nak pegi ke sunway..kira lepas sarapan trus pegi..jam dekat kl punyalah teruk..nasib baik lah si naza ni pandai 'cilok'..hehe..xsaba nk masuk sunway..dah lame jgk xpegi..last skali masa aku darjah 3 rasanya..Sunway! tunggu kedatanganku..
First skali kitorang main kat water park..stil bawak kamera lagi ni..kitorang just pegi water n dry park je..harga masuk oklah..xmahal sangat sebab ada mykad..hehe..time kat water park ni best sangat..

Ni gambar kawan2 aku..dari kiri, izza,naza n last one jay..aku tukang amek gambar..sedih..nk jugak..still kat water park lagi..main jalan pusing2 jek kat sini..

NI gambar aku dengan izzah tgh tunggu jay n naza beli pelampung..kami menghabiskan masa dengan bergambar shaja dulu..haha..masa ni xbasah lagi..

Kat sunway, byk yang kitorang main..lagi2 kat dry park..tp yang paling seram masa naik roller coaster dengan tomahawk..the cave pun seram jugak..time tomahawk tu, naza yang beria2 ajak kitorang naik jugak..nak xnk naik..dah duduk rasa nk kluar balik..time tu lah yasin, selawat kumat kamit bace..haha..tp time tu xbawak kamera..sedih xdapat amek gambar bbyak..

Masa ni kitorang dah kluar theme park dah..sume muka penat..nk amek gambar pun dah xlarat..time ni kat sunway piramid..plan nk tgk movie..tp tiket dah abes..haha..
2lah cite aku masa pegi kat sunway..sedih sebab byk sgt gmbar yang kitorang xamek..tp gambar yang sedia ada ni still will be the sweetest memories for me! lain kali nk pegi lagi..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com