Saturday, September 27, 2008

Bazar Ramadhan..

Time puasa mesti korang selalu g bazar ramadhan kan? haha..kali ni aku nk cite pasal bazar ramadhan masjid tanah..Ni kat melaka lah kiranya..
Bazar ramadhan kat sini macam2 kuih n makanan jual..kuih yang slama ni xpernah jumpe pun ade..lagi2 kuih tradisional..time kat bazar la kuih2 yang jarang2 ada muncul blik..tu yang buat aku suke tu kalau pegi bazar..lagipun, aku ni kira hantu kuih jugak..haha..jom tgk gambar skitar bazar ni..ni lah yang sempat aku amik..hehe..
Ni lah gambar adik aku yang aku suruh die sempat posing..sesak sesangat time ni..pening kepala..tp ok lah..

Antara kedai2 yang ada kat bazar tu..macam kata astro..macam2 ada! hahaha. Time ni sibuk nk cari kuih pelita kat sini..ada satu kedai tu mmg lah sgt2 laku..Sempat lah jugak aku nk amik gmbar masuk dalam blog..
Sebenarnya ada byk lagi nk cerita..tp sampai sini jek lh k..ayah aku nk cepat..dah nk berbuka dah ni..




0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com