Friday, September 19, 2008

Hari Ini Dalam Sejarah..

Tgh sibuk2 main internet, kira2 dalam pukul 5.30,kak yaya ym aku..ajak buka pizza..wah,dah lama ni xmakan piza..kira time puasa, blom pernah lagi berbuka pizza..dalam pukul 6, kak yaya dengan aizat amik aku kat umah..sampai je pizza,penuh gile..xde tempat langsung..cashier die ckp dtg time lepas buka dalam pukul 8lebih..time tu dah pukul 6.58 dah..nk xnk, kitorang pegi bazar beli lah ape2 yang patut..

Berbuka di bazar..time ni kedai sume kebanyakannye dah tutup..kitorang just beli air dan makanan ringan2 jek..
Hehe..berbuka sambil berdiri..xelok tau..khusyuk kak yaya makan hotdog sampai kelip2 mata tu hah..

Sempat lagi kak yaya ngan aizat berposing maut depan kamera ni..aku jugak yang jadik kameragirl..haha..
Then, kami ke kedai kain kat depan bazar..sambil2 tu boleh cari baju kurung untuk raya skali..


Akhirnya, dapat jugak kitorang makan pizza..xdelah sampai belanja besar..just sederhana je..
Bukan main seronok lagi aizat makan pizza..haha..

2 comments:

eJart said...

wawawaaaa.....noha..!! aku je ke yg seronok mkn pizza?

hiks...tu je ek gamba yg ada...

NanoHa said...

aah lah wei..aku xde gambar len..xblutooth..cmne ni?hehe

 
Blogger Templates by Wishafriend.com