Saturday, September 20, 2008

Lagi berapa jam ni...


Hello! mesti pelik tgk title aku ni kan? Hari ni hari sabtu..time aku tgh tulis post ni jam dah menunjukkan pukul 9.11 malam..lagi berapa jam nk pukul 12? xsampai 3 jam lagi..tepat pada pukul 12, genap umur aku 21! yuhuuuu..dah 21 tahun dah aku..perangai still macam bebdk lagi..cantik lah..21.09.08, umur aku menjangkau 21tahun..tp kengkadang rasa macam umur aku dah lgi tua dari tu..macam xcaya masa berjalan dengan sangat pantas..Rase macam baru berapa tahun lepas aku amik SPM..byak azam aku sempena umur aku 21 tahun ni..hehe..skrang pon time tengah puasa..elok lah tu..haha..dah2..saje je nk cukupkan post ni jadik 21..sama cm umur aku nanti..btw, happy becoming birthday noha!

3 comments:

eJart said...

eloppppZZZ
happy BecomIng Birthday my Frenzz..!!
ahaks..awal lak aku wish, tp aku suka..!!
k may Allah bless u & dimurahkan rzki! Good Luck in wateva u DO..!!

izzaty bassin said...

Happy belated Bday!

Si Curhat said...

noha..happy belated birthday..welcome to the club!! anda semakin tua..hikkss..=p

 
Blogger Templates by Wishafriend.com