Saturday, September 27, 2008

Melaka..oo..Melaka..

Melaka ni lah kampung aku..dari kecik sampai lah dah besar, slalu sgt lah aku blk melaka..lagi lah skrang aku dah ada umah kat Melaka..lagi lah slalu aku blk Melaka..Melaka ni dari dulu orang panggil Bandar Bersejarah..mmg negeri ni byk peninggalan sejarah..A Famosa, dan lain2..hehe..xingat sngt lah..sebenarnya, ni mukadimah je..sebenarnya..esok aku n family nk blk melaka..dah nak raya lah katakan..tu yang sibuk cite pasal Melaka ni..
Melaka ni kiranya aku xjanggal lah kalo pegi sana..lagipun, kal boring blaja kat Segamt, aku n budak2 umah slalu jalan2 kat Melaka ni..yang biase kitrang pegi Melaka Mall, Mahkota Parade ..tu jek lah..kengkadang pegi lah jugak Jusco xpon Dataran Pahlawan..
Sebenarnya ape yang aku nk cerita dalam post ni?? aku pon no idea..serius..haha..

0 comments:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com