Monday, October 6, 2008

Dr Fish..

Pernah dengar pasal Dr fish? Haa..bagi sesiapa yang xtau, Dr fish ni ialah sejenis ikan yang digunakan untuk merawat sel2 kulit mati..Ala-ala spa lah gitu..Dr fish ni sgt efektif dan kira rawatan yang murah lah..Mostly, ikan2 ni datang dari Turkey dan sekarang ni ramai pengusaha dan peniaga2 yang tawarkan rawatan ikan ni.. Hari tu, aku ngan family aku pegi Giant Melaka. Kat situ ada buat rawatan ikan ni..apalagi, aku try lah..lagipun kat sini dikira gak murah berbanding tempat2 lain..mana taknya, hanya 20 minit, kami kena bayar 10ringgit..kalau nk tmbah masa dalam 30 minit, kena tamabah 15ringgit..aku ajak ayah aku skali..
First time rasa ikan ni gigit macam current plak..geli mmg xyah ckp lah..lama2 ok lah..Ikan ni mmg akan gigit kt tempat2 kulit2 kaki kita yang kering dan rosak..SO, apalagi..TRY la..

1 comments:

yaya said...

juz do it at home!
mcm SPA at HOME tu.huhuhu
beli je ikan gupi byk2....but make sure u ve motor yg bg oxygen kt ikan2 tuh..kalu x ..x sampai sejam..semenya terapung..huhuhu
best saat dia gigit kaki kite...pastu..mmg lembut la...x payah pakai Elgy dh pasni..hahahaa

 
Blogger Templates by Wishafriend.com