Wednesday, September 30, 2009

Salam,

Hello bloggers! haha..sihat arini? mood ok? dah lame rasenya blog ni bersawang..dh bole nampak labah2 dh..he2..tp xpe, doesnt mean I dont care or anythin..cuma malas+ penat+ leceh la nk tulis dlm blog..xrajin..
So, skng ni dah nk abes bulan 9...kire dh 3 bln aku kat PTP ni..xsabar nk abes..rase cm lame lagi...bulan november baru abes..tension!tension! dh la xbagi elaun..<--sedih^-^
Kerja rutin aku macam biase..dtg 8.30, kemas2 kan mug dorang@ basuh, buat air, kemas paper,check mail dan tunggu la sampai ade org nk bg keja kat aku..tp aku cm biase la..buat2 mcm byk keja..tp yg xleh blah, aku sentiasa kena jawap phone bg pihak dorg..dh mcm operator dh aku..Kalo salah dail, siap sedia kan diri dijeling-jeling ngn mamat2 kat sini..dorang kan sume 'bagus-bagus'. Time balik, kalo banyak keja aku stay back..tp xlebih dri kol 6..
rase cm nk blah awal jek dri tempat ni..plan evil aku--> abis jek presentation bulan 10, awal bulan 11 aku cabut..(kalau berjaya)he3...

1 comments:

mysz nuruliey said...

hye noha!slmt hari raye!maaf zhr btn.hehehe.ko da ciap report ea??expert2!hehehe.

 
Blogger Templates by Wishafriend.com